Thursday, November 11, 2010

cam nak mti...!!!!

ya ALLAH !!!!!aku rse cam nak mti je ari nie nak wak bku teks yg tebal2 gedabak 2....ngan dl beg pn0h lg....beg kepit lg.....dah ar byk bku xbl0t...aku usha bku2 die sume psl 1 malaysia....ish3...abis la...dah la tbl2 lak 2..jgn hrp aku nak wak th0n dpn....yg pntg je aku wak..2 p0n kalu aku rjn...huhuhuhuhu...sket2 tgn aku...tp sebaek la ade pnyelamt....hahahaahh...mmbr aku...sebaek time blek die anta kan bku aku...hahahahahahhahahahhaahhahahahaha...ske gilerz aku..0wh shbt ku....aku chayunk k0 gilerz...haahahahhaha..aku lek td p0n melenggang je la...sebaek blek td p0n adek am0i yg anta...smpi2 uma ujan...byg kan kalu aku ngah jln nak lek uma tbe2 ujan...mmg mlg bt0l nsb aku...pergh..!!!!pape hal s0k aku nak g skull....last day skull si0t...nak enj0y....!!!!t xjmpe2 mmbr2 klas...ala...bkn lme p0n..sebln lbh je...s0....2ggu je la s0k...
Everyone has their own opinion ! =D

No comments:

Post a Comment