Sunday, January 23, 2011

bute ke !!!!!

assalamualaikum n halu sume....nie yg nak lps kan germ nie....mmg sket ati gilerz la....sket ati gilerz ngan bas la....tp bkn ngan bas ngan pmndu bas....semlm aku ngan am0i 2ggu bas kat dpn skull 2...cbe k0wg byg kan..aku 2ggu dri k0l 5 smpi la k0l 6...dah 2ggu pnye la lme pas2 cam nak mati aku 2ggu...dah la semlm b0dk ptg lek k0l 6..xpsl2 dah ssk kat dpk skull 2...bas 2 dah la besa gedabak..msti la jem t...aku pnye la besemgt ble nmpk bas 2 naek pimb0n...pas 2 k0wg ta0 x....aku pnye la g tpi jln nak thn bas 2...aku lmbi2 tgn aku..ng0k2 bas 2 leh bla je cam 2....bpk cam sial aku ckp....nak kte die bte b0le lak wak bas yg sebesa alam 2...xkan la aku p0n xnmpk...aku ta0 la aku kecik je...tp jgn la bla cam 2 je...mmg mncr0t la aku kat c2...tggu bgi nak rak lme nye....tp sebaek la ade sheila....2 p0n sebaek die g kdi dpn pimb0n 2...kalu x mmg aku blik jln kki la...aku smpi uma k0l 6.30 cam 2 la...b0d0 nye bas....tp bkn bas la...pemndu die....kalu slalu wat cam 2 cam ne bas nak laku...kalu cam 2 lbh baek xpaya ade bas kalu xnak amek pnmpg....cam bangang je.....!!!!!!
Everyone has their own opinion ! =D

No comments:

Post a Comment