Sunday, January 2, 2011

i d0n't believe it,but this is true...!!!!!

halu...slam th0n bru....skunk jam menuj0k kan pk0l 8.47 pm..lgi 7 jam shje nak ms0k skull..waaaaaaaaaaaa.......cam xpecye je...that's why la aku 2lis tj0k nie kat cte nie....rmai gilerz mls nak g skull s0k..rse cam xp0as gilerz cti...tp nak wat cam ne...th0n nie la aku kne merjin kan dri aku g skull n bce bku..SPM tgh 2ggu aku n dak2 f0rm 5 th0n nie....errghhhhhhhhhh....!!!!s0..aku dah prepare skit2 brg2 t0k s0k...ala...aku bru je lps gs0k bju skull td...tp yg xb0le bla nye tgn aku kne IR0N...waaaaaa...nie dah melebih nie...mntg2 la dah lme xgs0k bju...tbe2 je kne ir0n...hahahahahah...mmg xleh bla....pape hal p0n i'm ready 4 t0m0rr0w....S0 READY 2 R0CK THE SKULL.....!!!!!!


Everyone has their own opinion ! =D

No comments:

Post a Comment