Thursday, February 24, 2011

hari kejohanan sukan tahunan smkp 2011 !!!

assalamualaikum warahmatullahiwabarokatun n halu sume...heeeeee....ari nie nak cte sal sukan th0nan skull aku..kte 0wg wat kat stadium b0la sepak kuala lumpur...aku ms0k kwd b0mbe sje...xaktif la sukan2 pdg nie..tp jelez d0wh ng0k b0dk2 yg k0at lari nie...=_=....sukan th0n nie best la gak..lgi p0n kte 0wg p0n enj0y...kan th0n nie th0n terkhir kte 0wg...s0b2...sdeh2...(!_!)....abis mke aku bebelang....0wh tdk !..mmg ketare gilerz nmpk...dah la pyh nak sme kan blek kulit 2...mmg amik mse yg lme la...cam ne nie !!!..xpe3..lps nie xnak k0ar uma la...bekab0ng...hahahahah...lps abis sukan 2, aku ngan mmber aku g snggah mnyggah jap kat jj maluri...hahahha..nak g makan...heeeeeeee....pas2 bru la blek uma...redah je ujan time 2...sebaek la xlebat mne...s0k lak skul...mls nye nak g..pas2 ari sab2 lak ade kem fz...waaaaaaaaaa....xde mase free lgs0ng la...cti p0n ari ahad je...skunk nie xta0 nak g ne 1...nak g skull ari jmmt ke..nak g ari sab2...s0k ibu dah bg green light dah....tp ari sab2 bru igat nak g cri brg2 t0k hias klas...ish..!!!it c0mplicated...n skunk nie ngat0k sgt..n 2ggu mse mte nie tt0p...heeeeeeee...pape hal p0n ari nie enj0y la....k..tata...=)



p/s : malik n0r dtg tdi...hahahahha

Everyone has their own opinion ! =D

No comments:

Post a Comment