Monday, May 23, 2011

salam takziah . . .

assalamualaikum warahmatullahiwabarukatun sume . . . aku rse sedih sgt ble dega , tg0k , baca  dan segala2 nya tentang tanah runtuh kat selangor ari sab2 baru2 nie (21 . 5.2011 ) . . . time 2 aku nak g semenyih c0z ade wat beday . . . kebetulan lak time 2 gak la pak cik aku dpt pnggilan dri p0lis c0z ade tanah runtuh kat semungkis , hulu langat . . . mle2 aku xta0 sgt la psl bnde2 nie . . . aku igat juz tnh runtuh je n xde yg meninggal  . . . rupe2 nye lps aku ng0k berita mlm 2 (time ari sab2 ) tnh runtuh 2 kat uma anak yatim . . . time 2 ble aku ng0k kat tv ( berita ) mmg sedih la aku ckp . . . anak yatim d0wh ! pas2 ng0k af lak pak nil ckp sal tnh rnt0h 2 lgi..n sedekah kan al-fatihah . . . time 2 aku dega s0re pak nil cam nak nagis je . . . mmg xta0 la aku nak ckp pe . . . ari nie lak aku bru bce pper metr0 (c0z bpk aku bru beli pper ari nie ) kat depan skali ade cte sal s0wg b0dk yg terselmt dri tnh rnt0h 2 tp adek die xdpt diselmt kan . . . dpn mte die , die tg0k adek die kne tmb0s ngan tnh.. . kalu aku kat tmpt die . . . . . . ibu pulak mengis bce cte sal b0dk 2 . . . mmg sedih gilerz la ! ! ! pape hal p0n mari lah kte same2 sedekah kan al-fatihah kpd mereka dan sem0ga r0h mereka dicucuri rahmat dan terg0l0ng dlm g0l0ngan yg beriman . . . amin . . . .
Everyone has their own opinion ! =D

No comments:

Post a Comment