Tuesday, August 2, 2011

susah ke kalau badan kecik sgt ???

assalamualaikum warahmatullahiwabarukatun n salam ramadhan sume . . .ape mcm puase ari nie ? 0rait ? kalu b0le thn la . . .lgi bpe jam je nie. . .heeeee. . .k0wg nmpk kan title kat ats nun sane 2. . . pade pndpt k0wg sume susa ke ? kdg2 2 aku terse mcm susa sgt . . lbh2 lgi kalu dah abis skull t pas2 nak cari keje . . .aku tak0t gilerz kalu xdpt keje k0t !mne la ta0 d0wg sume 2 tg0k dari segi fizikal je. . .mne la ta0 dlm ati d0wg ckp "ish ! b0dk nie kecik sgt nie . . .xb0le keje kat snie. . .susah .". . .d0wg sume cam xyakin nak amek 0wg yg berbadan kecik sperti ku ini . . .aku hnye insan biase yg lemah ( aik ! mas0k ayat s0deh pule) lupe kan. . .ble d0wg sume pk cam 2 rase cam tr0s xyakin nak wat sesuatu bnde 2. . . cam hina sgt ke bdn kecik. . .ntah la.. .tp aku xkesa pe 0wg nak ckp p0n ckp la...yg pntg 2 diri aku. . .aku epy ngan pe yg di anugerah kan 0leh Tuhan kat aku. . .s0.. .kite jgn la sie2 kan pe yg kite dah ade skunk. . .BE YOURSELF 0K !!!(ceh ! skeping l0nd0n nmpk)hahahahahaha. . . k la . . .ma0 2l0ng ibu kat dap0 wat la0k buke puase t. . .k tata. . .

p/s : 0wg yg berbadan kecik mean kurang ketinggian , bukan xck0p zat ea !
Everyone has their own opinion ! =D

No comments:

Post a Comment