Friday, August 19, 2011

Thanks You Very100x Much

assalamualaikum warahmatullahiwabarukatun n salam ramadhan sume ! ARGHHHHHHHH !!!! aku rase cam  nak jerit kuat2 je. . . .hahahahhaha. . .aku hepy gilerz hari nie. . .first ari nie aku dah leh p**** balek . . . setlh beberape ari aku melantak kat uma . . .hahahaha. . .suke k0ttttt ! then time balek td aku stay c0z study ngan mmber2. . .n sesuatu kejadian telah berlaku (ceh ! ayat nak sastera je ) hahahahaha. . .cte nye bermule begini . . .pada tgh ari yg panas terik disinari 0leh sunshine yg bersinar2 2. . .alamk ! cam nak wat cite n0vel la pulak ! abaikan . . .0k la ,cam nie . . .sperti biase time balek aku ngan nmmber2 aku akan 2ggu kat k0si besa (p0rt kite 0wg). . .setiap ari jumaat aku akan stay ngan mmber aku. . .study la dikate kan (study ke ???) balek semule pd cite asl nya . . .aku 2ggu pnye la 2ggu kat k0si 2. . .xlame 2 puteri dtg. . .n aku p0n ckp la ngan put " wei ! asl nana ngan ckin lmbt sgt ? k0 ade nmpk die x ?" n puteri p0n ckp xnmpk . . .s0 aku p0n ik0t la put naek ats g library . . .time 2 mmg xpk pape la. . .time 2 relax lgi. . .xmelet0p lgi la. . .puase pnye pasal kan. . .lps dah smpi kat PS tg0k 2 0wg budak itu tiade. . .s0 ,aku ik0t je la b0nt0t put 2 g 2ggu ciku die. . .time 2 aku dah mule nak melet0p dah. . . mne x nye , aku 2ggu d0wg pnye la lme. . .smpi aku igat d0wg dah balek dah. . .kalu d0wg dah balek mmg nak kne makan kas0t aku la kan. . .(amb0i ! p0y0 nye ). . .tibe2 ckin mas0k n tarik aku ngan put n zati . . . die ckp nak bg ta0 1 secret . . .aku p0n ik0t je la. . . dah 0wg tarik. . .smpi kat pin2 PS aku nmpk nana. . .bile aku k0ar je g kat nana , nana bg aku . . . . . . . .jeng jeng jeng. . . . hahahahahahah. . . . agak terharu la gak =P . . .d0wg bg aku HADIAH la. . .kan ari 2 beday aku. . .hahahahah. . . .agak terkezutttt la gak. . .c0z x terpk lgs0ng kan. . .s0 aku time je la hadiah 2 dgn hati yg penuh berbunge bunge. . .waaaaaa(tros xjadi nak mara . . hahaah ) ! TQ VERY MUCH SAYANG <3 I'M VERY PROUD HAVE FRIEND LIKE YOU ALLS ! d0wg bg hadiah yg best2 la. . .ade 2 jenis . . .1 CUP yg berbentuk ice cream (wane purple =) ) c0mel gilerzzzz ! n lgi 1 PASHMINA ! (wane green same kale ngan baju raye aku ). . . hahahahaha. . . suke gilerzz k0tttt !

p/s : NAD , ZATI , PUT , NANA , DAYA , CKIN , AM0I , GYRA , LIYA <3 <3 <3 TQ VERY MUCH MY DEAR ! SAYANG K0WG KETAT2 ! N FRIENDSHIP NEVER ENDS UNTIL DIED !

Everyone has their own opinion ! =D

2 comments:

  1. hAhaha , sorry sgt krene terlmbt weyhh , haha weyh pkai dgn bju raye aww ! HAHAHA XD

    ReplyDelete
  2. xpe la . . . 2 semesti nye =) hahahahahaha

    ReplyDelete