Monday, October 10, 2011

" A " WOW !!!

assalamualaikum warahmatullahiwabarukatu n salam sejahtera sume ! sume gebu2 ye ? ( means sihat la ~ ) hari nie aku nak cite psl keadaan , kejadian , tragedi n yg berkenaan dgn nye la. . . hari ni pg2 mcm biase ade raptai graduasi , lps 2 msok class n ku baru hendak memanas kan punggung ku , tibe2 cikgu AKAUN panggil kite org ( time 2 aku dgn mmber2 aku ) , budk2 yg cikgu panggil tu pulak dah sume fail akaun . . . ish3 ( termasuk la aku skali , trok3 ! ) . . . lps tu bermula tazkirah kite pada pgi itu . . .mule2 skali mmber aku kene , aku dega je la , pas2 aku pulak kene . . . bermula la perbualan antara aku dgn cikgu (ceh3 , ayat nak sastera je )

cikgu : atikah ! kenapa awak ambik kertas akaun tanpa pengetahuan saya ?
aku : bukan saya ambik sorg je , saya ambik dgn "F" n "R" ( sambil jari tunjuk kat dorg )
cikgu : asal awak nak menunding nunding jari kat die org pulak . saya mara awak sorg je kan skrg nie . awak dikire mencuri tao ?
aku : hanye mampu tersenyum ~
cikgu : kenapa pretasi awak menurun ? awak bukn xbole buat , awak cume mls je . . .
aku : hnye mmpu tersenyum lgi ~
cikgu : saya dah aim awak , saya tao SPM NANTI AWAK MESTI DPT "A" !
aku : muke pnye la terkejut beruk ! ( tp dlm kepala aku je la muke cam 2 )

lps dah abis kene tazkirah 2 , aku dduk tempat aku n termenung sambil muke still terkezuttt lagi ! "A" dowh ! "A" beb ! "A" !!!!!!!!!!!!!! bpe kali A aku nak sebut ! aku rase hrpn 2 cam terlalu tinggi sgt . .  aku takut aku xleh jeee ~ tapi aku akan amek nie sebgi CABARAN ! ( muke penuh semangat ) . . . doakan kan aku yeee ! time kaseh , tata =)





P/S : SPM lgi sebulan saja ! buat yg terbaek yee !




Everyone has their own opinion ! =D

No comments:

Post a Comment