Friday, November 18, 2011

Dugaan SPM !


assalamualaikum warahmatullahiwabarukatu n salam sejahtera sume ! skunk nie aku rase besalah gilerz + sedih + rase diri nie bodoh + rude and segale gale nye la ! aku baru je wat sesuatu yg aku rase paling b***h kat  ibu aku yg tercinta 2 , ibu alng mintak maaf , alang tak mara ibu langsung pon , ibu maaf kan alang yeee ?? alang sayang ibu <3 
ok ! SPM dah berlalu 4 hari dah , n alhamdullilah setakat nie sume bole jwb , n aku hope akan mendpt result yg mengembira kan , AMIN ! n selame 4 hari nie pelbagai dugaan yg menimpa aku , lepas 1 , 1 yg dtg , tp SPM tetap SPM ! first , sehari seblum spm aku ntah kenape la sakit perut , ibu aku ckp maybe sebab tak makan n perut masuk angin , kemungkinan gak 2 . .  pastu time 2 gak aku rase cam nak demam , sebaek la cepat mkn ubat ! so , demam pon tak jadi dtg la ~ selamat =D second lak , keesokan ari nye , lpas balik sekolah badan aku gatal2 n naek ruam , perghhhhhh ! aku ckp ngan kowg mmg gatal cam tahap pe lak kan ! sampai aku xleh tido mlm wehhh ! esok dah la exam ! kowg tengok betape besa nye dugaan aku ! esok nye sebaek la dah surut sikit sebb dah bubuh ubat gatal ! time jwb exam 1 tangan kat atas sebb nak menulis , 1 lagi tgn kat bawah sambil tergaru2 kaki ku ~ hahaha ! sengal je ! tapi serius la , mmg gatal gilerz kottt ! pas2 tak silap aku mlm esok baru pegi klinik amik ubat ! bile dah pakai ubat tu baru la lega sikit ! n sampai sekarang bnde gatal2 2 still ade lagi , tp dah kurenggg la ~ n lagi 1 dugaan die , kene sengugut lak hari yg same kene gatal 2 ! tapi alhamdullilah la dpt gak jwb exam SPM seperti biase cume agak pelik sikit je la sebab tergaru garu (dah cam beruk la pulak ) hahaha ! pape hal pon tinggal lagi 6 paper je nak amek , hope dpt jwb ! 

p/s : maybe ade hikmah disebalik dugaan nie =D


Everyone has their own opinion ! =D

2 comments:

  1. gud luck, aku tinggal lagi lima paper :( killer paperss

    ReplyDelete
  2. tq , good luck 2 , haha ! hope dpt wat yg terbaek walau pun killer paper =D

    ReplyDelete