Wednesday, December 14, 2011

hari pertama kerja (+_O)

assalamualaikum warahmatullahiwabarukatun n salam sejahtera semua =) good monink ! sihat semua nyee ? hope begitu laaa . . . aku dah start keje dah semalam , hari permulaan yg agak memenat kan jugekk la , bukan penat gilerz2 pon , just lenguh kaki je sebab kene terpacak cam ting jee , tp keje aku bukan sebagai seorg promote , tp kat tmpt keje aku tu memey xde kerusi untuk diduduki ( ntah cam ne la ayat aku nie ~ ) tu yg lenguh tu , aku selalu curi2 duduk kat tong ais , hahahahaha ~ mingguu nie aku xde cuti sebab start keje ari selase kan , sabtu ahad still keje gak , cuti semnggu sekali saja , skrg nie member aku sorg dah keje same tmpt ngan aku , ok la tu , ade geng =D so , ari nie ari ke2 aku kerja , n ari ke2 gak aku kene berdiri ~ REDHAAAA je la , ( budak baru tak tahu ape ape ) , k la nak siap2 g mandi n tros g keje , K TATA  ,

p/s : cantek tarikh semlm 13.12.11 =D

Everyone has their own opinion ! =D

No comments:

Post a Comment