Friday, June 29, 2012

utusan terakhir .

Assalamualaikum warahmatullahhiwabarukatun dan salam sejahtera semua nya , harap semua nya sihat sihat + gebu gebu yee . ok , hari 29 hari bulan 7 tahun 2012 , esok aku dah nak pegi sambung belaja dah dekat melaka , so , mungkin ini entry aku yang terakhir sebelum aku pegi sane , tapi insyallah aku akan post lagi , tapi kene tunggu aku balik sini laaa , kat sane xkan la nak on9 memanjang jeee , kat sane aku study amik course akaun , so kene kire kire duit la lepas niee , aku kaya ! aku kaya ! ( sambil baling baling  daun kering jeee ) hope aku bole bawak la kos nieee , amin (^_^) .

lagi bape minggu je nak puasa , terpakse la aku bangun sahur , buke dgn kawan kawan kat sane , warghhhhhhhh ! sedih nyeee , nak duduk 1 meja dgn family , mesti lepas nie rindu gile gile la kat family , ye la , aku mane pernah duduk jauh dgn family , nie baru first time kottt , tapi tak pe atikah , kamu boleh ! ( bermonolog sebentar ) , warrghhhhhhh ! lepas nie mesti rindu nak kuar dengan kakak aku SITI AZLINA BINTI ZUBAIYER , sebab die je yg reti bawak kereta , hahahaha , lepas nie tak bole la nak pukul die lagi , nak maki maki die lagi , sedih nyeeeeeeeeeeeee ~~~~  pesanan kepada kakak ku : eh budak , ko nanti time aku tak ade jgn nak curi bantal twittie aku ! nanti penuh air liur basi ko jeee ! ingat tuu ! hahaha


nie la kakak aku a.k.a monster ! eh , ingat pesan aku tao ! 

lepas nie dah tak ade dah kene pakse nyanyi dengan angah aku SITI ANIRA BINTI ZUBAIYER , kalau tak hari hari tidur lambat sebab nyanyi dalam bilik , bila tak nyanyi kena ciuman batal busuk ko tuuu , habis tak boleh tido malam aku ! lepas nie kau nyanyi la dengan kakak pulak yeee , lagu " gerimis mengundang " ! hahahaha ! bila tak sampai korang berdiri la nyanyi kuat kuat sampai ayah masuk bilik , hahahaha ! *harap terasa laaaa , rinduuuuuuu nyeeeeeeeeee ~


nie pulak hantu melalak , tapi dalam bilik je la , time betul betul nyanyi tak nak , malu malu anjing ! hahaha , gedikzzzzz !

walaupun kite orang selalu gaduh tapi mesti baik balik laaa , kalau gaduh pon tak tegur pon setakat bape jam jeeee , heeeee ~ tapi yang penting aku akan rindu kat semua org terutama family aku laaaa , ibu jangan sedih sedih + nangis nangis , nanti alang pon nangis gak (~,~) ayah pulak , terima kasih sebab support alang masuk kat sini , ayah susah payah nak cari duit , alang hargai semua tu ayah ! iman dengan tasha jangan asyik nak gaduh jeeee , iman nak upsr kan tahun nie , jadi belajar betul betul , jage tasha tu , tasha pulak nanti alang dah tak ade tasha tanye la dekat kakak atau abang pasal kerje sekolah , jangan tangguh tangguh buat kerja sekolah , nanti tak sempat nak buat , kepada kawan kawan yang lain , sorry sebab aku tak bagi tahu nak sambung belajar , saje je nak buat kezutan ! hope korang jangan marah yeee ! goodluck untuk korg jugak =)

p/s : kakak goodluck dengan kerja baru kau , aku tahu balik sini nanti aku nak ko belanje aku yang mahal mahal ! hahaha , angah lak jangan nak nyanyi jeee , kalau kunci jam tu bile die bunyi dengar laaa , jgn buat buat tak dengar pulak , untuk ibu ayah jangan risau nanti alang kat sane alang ok jeeeee (^_^) alang sayang semua orang , miss you !


Everyone has their own opinion ! =D

No comments:

Post a Comment