Friday, December 30, 2011

Opening Kedai

Assalamualaikum warahmatullahiwabarukatun n selamat malam + pagi semua nyaa ~ hari nie xnak cite panjang2 , cite short2 je , cam pelik je ayat nyeee ~ hari nie dah masuk kali ke 3 kot xsilap aku wat opening kedai , yela , minggu nie asyik dpt shif pagi je , tapi yang best nye dpt balik awal , kol 6 =D  heee , kire ade mase la lagi nak tido jap ke , nak tgok tv ke , or wat pape je la yg bole , ok3 , masa hari pertame wat opening kedai , korg tahu , KEDAI BANJIR ! hahahah , cam sengal je kan , aku mane la tahu singki tu bole tersumbat , sebaek la time tu air sikit je , kat bahagian bawa singki je la yg kene , kalu sampai ke depan x habis aku kene mop ti , t bukan kedai roti name nye , kedai roti cicah air ~ hahahahah , tengah syok2 basuh kat singki tu , tengok2 bawah dah banjir , terus stop la , sebaek time tu manager dtg awal , tp tu sume bukan salah saya (wat muke tak bersala ) , so terpakse la aku menyelop tangan ku yg comel nie ke dlm bnde ape ntah name die tu , dah la busuk , sebaek saya seorg yg tidak kesah (amboi puji diri sendiri nmpak ) hahahahah , pastu dah ok dah singki tu , n bole di gune kan , jadi tukang baiki paip jap , so , tu la yg jadi time first2 skali sorg pagi2 , hari kedua n ketiga dah ok dah , hahahah , siap roll roti sampai terbalik balik lagi (nampak beno menipu nyee) hahahahahha , k la , esok masuk keje lmbt , so , bole bangun lmbt , k tata =D



P/S : jgn cite kat org tao pasal banjir nie ~ hehehehe =P

Everyone has their own opinion ! =D

No comments:

Post a Comment