Tuesday, January 3, 2012

Happy 2011 , OPSSSS ! 2012

Assalamualaikum warahmatullahiwabarukatun n selamat tahun baru ! sekejap gilerz dah masuk tahun baru , sowie lambat wish , semalam xon la , tido awal , penat laaa ~ kalu tahun baru je mesti cakap pasal AZAM BARU  , so , ape azam baru korg ? mesti wish macam2 kan . . . biase la tuuu , aku pun ade azam baru gak , azam aku nak masuk tempat belajar yg bagus n berkualiti , ni jugak harapan ibu n ayah jugak =D n aku hope dpt result spm yg memuas kan , amin ~ umur aku pon dah makin meningkat cume tinggi aku je xmeningkat2 , hahahah , xpe , redhooo je laaa ~ lagi 1 sape2  yg g PLKN  tu hope enjoy kat sane , ala , bukan lame pon 3 bulan jeee , ( ceh , bole la cakap bukan ko yg kene ) ! n yg sekolah tu , buat2 la care budak sekolah , hahaha , last skali , tahun baru nie mule kan hidup baru , tutup buku lama , n try start bukak buku baru =D 

P/S : eh , saya dah tak sekolah laaa , bye bye 2011 ~

Everyone has their own opinion ! =D

No comments:

Post a Comment