Thursday, March 8, 2012

saya GILE bangle !

Assalamualaikum warahmatullahiwabarukatun n selamat malam semua nyee ! lame nye xupdate blog , yela xdo cite nak di share bersame same (ceh ! mcm la ade org nak bace ) , so , hari nie aku cuti keje n dpt la g merayau n jumpe member2 lame kat giant =) rindu same dorg sume , dorg keje kat sane , so alang2 tu dah g sane shopping la sikit ! ( shopping ke ? ) abaikan ~ ala , just cari present untuk kakak ku yg birthday nye sudah lepas beberape hari yg lalu ( ayat sastera je ) ! so dah jumpe beli la , n dah bg kat die dah pon , n nmpk nye die memberi respon yg bagus ! syabas ! hahaha ! aku just beli barang yg aku suke + gilerz bile aku jumpe bende nie , hahahaha ! ala , bukan sume org excited pon bile jumpe bende nie , hanya sesetengah org je la yg minat bende nie ( seperti aku nie , hahahah ) aku xtao nape aku suke kumpul bende nie banyak2 , padahal bukan sume aku gune pon , tp rase geram je bile jumpe n tengok org laen pakai bende nie , so dah jumpe beli je la , tup2 lak yg jual tu kat kedai member aku la , so dapat la 1 freeeeee ~ hahahahah , thanks kawan <3 so setakat nie aku cume ade byk nie jeee , nak tengok ? tengok laaa =D



maybe dah tabiat aku kot , hahahah , xpe , kalu beli bnyk2 bole tuka2 kan , bukan menjadi satu masalah yg besar pon (ape aku mencarut pon aku xtao) 

p/s : setiap org ade kegilaan nya tersendiri =)

Everyone has their own opinion ! =D

No comments:

Post a Comment