Wednesday, April 25, 2012

sambung study ?

Assalamualaikum warahmatullahiwabarukatun n selamat pagi semua nyee ! ok jap menunjuk kan tepat tepat jam 1 pagi , semenjak dua menjak tiga menjak nie , aku selalu tido lambat , aku pun tak tao nape ? ok lupe kan , itu tidak menjadi masalah dalam cerita aku nie . sekarang ni aku tengah berpening pening bukan setakat pening pening lalat jee , pening ape ape pon bolee memikir kan lepas ni nak sambung study dekat mane ? nak amek course ape ? boleh bawak ke tidak ? aku bukan tak yakin dekat diri aku , tapi aku takut aku tersilap pilih then tak boleh bawak , last last terjunam di dalam gaung yang agak tak dalam sangat laaa , surat memang belambak la yang berduyun tiba ~ mesej pon ade la gak , kalu call lagi la membuat kan aku pelik dan bertambah bingung , ada ke dorg yg dari U or Kolej tu call ayah aku , sepatut nye call aku la , ni cam bapak aku pulak yg nak sambung belajar , " pak cik , you salah number ke call , ape pasal you call itu ayah saya ? saya nie yang nak sambung belajar , anak die laa " ( mesej untuk si pengeCALL ) so sekarang ni aku tengah menunggu jawapan dari UPU sahaja , kalau dapat masuk kolej or poly , alhamdullillah la , tapi kalau dapat masuk U lagi la alhamdullilah . pasal course tu aku tak buat keputusan yg sebetul dan sebenar benar nye lagi , aku kalau boleh nak amek course yg berkaitan dgn menjadi seorg doktor , heee , tapi tengok la dulu , kalau bidang akaun or sastera pun ok gak peee ! ala , nanti nanti je la tengok keputusan nyee , baru leh wat pilihan yg bijak , ( dah macam iklan pulak ) , jadi sabar ye adik adik semua =) 



P/S : blue clues pon berfikir , jadi kite pon kene la berfikir , baru leh wat keputusan yg tepat dan padat dan betul =) doa kan saya dan kawan kawan saya dapat belajar di tempat  yang bersesuaian dgn kami =) amin .

Everyone has their own opinion ! =D

No comments:

Post a Comment