Sunday, March 25, 2012

Alhamdullillah . =D

Assalamualaikum warahmatullahiwabarukatun dan selamat night ! ok , kejalan yg lurus ( straight to the point ) dah dekat 4 ari result SPM dah keluar kan ? pertama sekali nak ucap kan tahniah kepada sesiapa yg berjaya mendapat keputusan yg cemerlang , gemilang dan terbilang ! tahniah ! tahniah ! kepada yg tidak berjaya mencapai target , jgn mudah putus asa , aku yakin korang bole buat lebih baik dari nie , ok ! kepada yg gagal , sape suro korang tak belaja betul2 , hahahah , jahat jeee , xde la ~ kepada yg ade huruf G tu jgn la terus give up , panjang lagi perjalanan korang , ok ! =D dan kepada aku , aku dah cube sebaik yg mungkin dan ini la hasil yg aku dpt , tp aku bersyukur sebab sekurang kurang nya aku ade huruf A n aku tak de GAGAL ! yela kalau nak di banding kan dengan result trial aku lagi teruk , ( apo la nak jadi ) . . .  so , lepas nie kepada mereka yang baru lepas SPM harus la menentu kan hala tuju masing masing nak belaja kat mana , nak amik bidang ape , nak kawin ke ? ( jeng jeng jeng ) ini ade la sedikit gambar kite org satu geng GGTC jalan jalan ~ cari pasal ~ semua nya muke bahagia jeeee lepas amek result ! 


p/s : harap maaf , gambar result spm tidak dapat di siar kan kerana mempunyai masalah teknikal *padahal saje je xnak tunjuk =p


Everyone has their own opinion ! =D

No comments:

Post a Comment