Sunday, February 24, 2013

Hello everyone !

Assalamualaikum warahmatullahiwabarukatu n salam 1 malaysia semua ! rindu nya kat blog nie , dah lama tak update , maklum la semenjak study nie busy la , tak ade masa nak story morry kat korg semua , sorry ~ okey ! sepanjang aku tak update nie , macam macam jadi , ade yg best , ade yg tak best , ade yg menakut kan la , ade yg sedih , and ade yg macam macam laa * macam astro macam macam ada =) 

okey ! first story nak cerita pasal yg tak best laaa , biar la mule mule sedih sikit , last last baru la happy ending , cam cerita hindustan tu , ceh ceh ceh , mengelabah je ayat . okey ! sekarang ni aku dah masuk sem 2 dah , so sem 2 nie time table die lagi memenat kan aku , kalau nak dikate kan every day kot aku kene balik petang jee , tak dapat tido petang * sob sob sedih ~ , tp penat die memang terase la , dgn ade class malam nye lagi , ade ganti class nye lagi , cemburu bute je tengok budak kos laen balik awal ! =,=" , tp tak ape , lagi bape minggu je nak final exam dah ! *sekejap gilerr , grhhhhhhhh ~ so subjek sem nie lebih mencabar , so kene struggle , ermm , cerita tak best lagi ape ehh ? owh ! ade lagi , rase nya sem 2 cam tak semeriah dulu laa , sebab masing masing busy , dekat kolej dah jarang jumpe dgn dorg semua dah sebab class start pon laen laen , then kadang kadang tu sampai tak tahu dorg datang kolej ke tak ! tp kite org punye friendship still okey n rapat macam dulu lagi ! *kami buddyz tak kan terpisah >-< . n last skali aku rase dugaan aku lagi banyak yg datang , and aku kene hadapi nye dgn penuh kesabaran , insyaallah (n_n)

orait ! let's move to the best story ! *excited , ahahah , okey , untuk sem 1 hari tu aku dapat anugerah dekan ! waaaahh , macam terpecaye jee , tp alhamdullillah , dapat 3.71 , syukur sgt , so untuk sem 2 nie aku kene la maintain kan pointer aku ! alhamdullillah sebab dapat happy kan hati ibu and ayah , ini semua untuk ibu dan ayah jugak ! alang akan buat yg terbaik lagi , amin =) so untuk sem 2 nie subjek baru , n lebih ramai kenalan , n lebih aktif mengejoin kan diri dalam aktiviti aktiviti dan sukan , doa kan yg terbaek untuk aku okey ! 


p/s : usaha tangga kejayaan ! see u alls next time (>_<)

Everyone has their own opinion ! =D

No comments:

Post a Comment