Thursday, October 17, 2013

Be Strong Girls !

Assalamualaikum warahmatullahiwabarukatun semua , rindu nye nak berimaginasi balik =) pejam celik pejam celik dah masuk bulan 10 dah , nak dekat akhir tahun dah nie , alhamdulillah sebab masih diberi kesempatan untuk melihat dunia lagi , thanks God ! Aku pon dah nak habis sem 3 dah nie , sekarang nie tengah final exam , tinggal lagi 2 paper je then semester break yaw ! tapi sebulan sahaja maa ! frust gilerz kot , ade ke orang yang nak amik pekerja yang kerja sebulan je , impossibble ! tp insyaallah ada kalau cari ye dokk !
Sepanjang semester 3 ni macam macam perasaan yang dilalui , biase la manusia tak lari dari melakukan kesilapan , tapi sem 3 nie jugak la yang air mata aku banyak keluar , tapi tak apa , itu semua dugaan , apabila seseorang tu mendapat dugaan makna nya ALLAH swt sedang menguji die kerana DIA sayang kan umat-NYA.Alhamdulillah juga sudah hampir 10 bulan aku bersama dia , walaupun macam macam yang dah terjadi aku tetap sabar menghadapinya , bak kata orang "tak rare la kalau takde halangan" ! Walaupun kadang kadang ada yang sakit hati , cepat cepat tenang kan sendiri , kuat kan hati ni ! terima kasih awak sebab masih lagi bersama saya (n_n) setiap yang berlaku pasti ade hikmah dia. Setiasa berdoa supaya segala urusan kita berjalan dengan lancar , amin yarabal alamin

p/s : saya terima awak seadaanya , yang penting sesebuah hubungan itu biar lah ikhlas
Everyone has their own opinion ! =D

No comments:

Post a Comment